مشکلات عشقی
مشکلات عشقیمونو با هم حل کنیم
عشق و دلبستگی

سلام

ممنونم که به وبلاگ من سر زدید چون اینجا اومدید احتمالا شما هم مثل خیلی های دیگه به مشکلات عشقی بر خوردید ما اینجا مشکلاتمونو میگیم و با هم حلشون میکنیم البته من در حد توانم کمکتون میکنم

 

 

اول بگیم کلا معنی عشق چیه

خوب میتونیم بگیم دلبستگی و علاقه ی شدیدو عشق میگن اینو همه میدونن عشق وجود آدمو در بر میگیره به خاطره همینه که از عشق انتظار دوستی و سازگاری داریم همه ی ما و این همیشه درست نیست ما آدما عشق های متفاوتی داریم عشق به خانواده ، عشق به پول ، عشق به همدم و دوست هم جنس ، ماشین ، تفریح و... ولی از همه ی عشق ها رایج تر و پر درد سر تر میشه عشق به جنس مخالف این طبیعیه یعنی از نظر من اگه کسی عاشق نشه حتما یه جای کار میلنگه یا از انسانیت یه کوچولو کم داره این عشق آدمو به سر نوشت های مختلفی ربط میده حتی میشه گفت خیلی پیچیدست در حالی که بعضی از ما اشتباه عشقو معنی کردیم و به دوستی های خیابونی میگیم عشق سرتونو درد نیارم به هر حال این فقط یه مقدمست هر مشکلی در رابطه با هر عشقی که دارید توی نظرات ارسال کنید فقط من نیستم همه ی دوستایی که میان اینجا در موردش نظر میدن اگه هم دوست داشتین خصوصی بفرستین دفه ی دیگه که اومدم داستان عشق خودم رو هم میگم بهتون لطفا دوستانه توی این بحث شرکت کنید


چرا عاشق میشیم

حتما تا حالا شده که با خودتون فکر کنید چرا آدم ها عاشق میشن خوب من میتونم بگم عشق یه احساس غریزیه که خود به خود به وجود میاد و عاشق شدن دست من و شما نیست مثلا من خودم در حالی که یکی رودوست داشتم وقتی یه پسرو دیدم و مهو قیافش شدم با این که خیلی سعی کردم جلوی خودمو بگیرم عاشقش شدم و حالا هنوز دلم پیش اونه در حالی که میدونم نمیشه با اون شخص باشم . آدم مخصوصا توی سن جوانی عاشق میشه دوره ی نوجوانی هم عاشق میشیم ولی به اون میگن عشق زود گذر دوران نوجوانی یعنی اگه شمایی که این مطلبو می خونی حدود 15 – 16 سالته باید بگم یه روز به این عشق میخندی در حالی که اکثر عشق های آتشین و جنون وار توی سن نوجوانی پیش میاد دلیلشم اینه که فرد نوجوان نمیتونه درست راجب علاقش به طرف فکر کنه و اصلی ترین دلیل اینه که معمولا از روی ظاهر و قیافه عاشق میشن . توی یک مرحله ای از زندگی ما حس میکنیم به یکی نیاز داریم که واقعا کنارمون باشه و بتونیم با اون درد دل کنیم و یا از تنهایی در بیایم یکی از اصلی ترین دلایل دوستی های خیابونی تنهایی و سر شکستگیه یعنی جوانی که از این دوستی ها پیروی میکنه کسیه که توی خونه همدمی نداره اغلب به راه های کج کشیده میشه مگر اینکه آدم عاقلی باشه . ولی یه دوستی دیگه هم داریم که یه نفر واقعا به طرف علاقه داره و اونو سوای بقیه میبینه و برای حفظ اون طرف تا هر حد و مرزی پیش میره و دیوانه وار عاشق میشه اگه اون شخص آدم مورد اعتمادیه و شما واقعا بهش ایمان داری بهت پیشنهاد میکنم به دوستی ادامه بده و تا ازدواج و یه زندگی رویایی پیش برو ولی بیشتر مواقع اونی که ساده تره جا میمونه و وقتی چشماشو باز کرد میبینه وسط یه دره ایستاده و راه برگشتی واسش باقی نمونده برای این مورد یه مثال میزنم مثلا من یکی رو میشناسم که دختر خیلی خوبی بود و از دوستی های خیابونی چیزی نمیدونست بعد ها یه پسرو دید و شدیدا از اون خوشش اومد و فقط برای این که اونو حفظ کنه و با اون شخص ازدواج کنه تن به دوستی داد در حالی که اون آدم رابطه ی به وجود اومده رو مثل یکی دیگه از دوستی های همیشگیش میدونست و وقتی فهمید که دختره به قصد ازدواج با اون دوست شده قول ازدواج داد و بعد از تجاوز به دختره ولش کرد . حالا شما تصور کنید اون دختر بی چاره چیکار میتونست بکنه این موضوع فقط واسه دخترا نیست گاهی هم پسر ها دل میبندن و شدیدا عاشق میشن و چشم که باز میکنن میبینن دختره رفته و باید با هزار سختی اونو فراموش کنه البته خود کشی هم برای پسر ها زیاد پیش میاد آقا پسر نخند شاید واسه تو هم پیش بیاد .

مشکلاتتونو توی نظرات بنویسید تا با هم مشورت کنیم


 

دخترا به چه پسرایی پا میدن

شاید بعضی پسرا توانایی جذب دوست دخترو ندارن من چند تا راه کار بهتون میدم که مطمعا باشید جواب رد نمیشنوید اول از همه دختر به تیپ و ظاهر و از جمله قیافه ی پسر نگاه میکنن چون شناختی نسبت به اون شخص ندارن ولی اگه پسندیدن مرحله ی بعد که مهمه لحجه و ظرز حرف زدن پس به شما نسیحت میکنم اگه لحجه ی خنده داری داری اول لحجتو عوض کن وقتی مدتی شمرده حرف بزنی خود به خود درست میشه یه چیز دیگه لبخنده لبخند بزنید این جمله یادتون نره ولی حواستون باشه بی مورد نخندید لبخند تاثیر فوق العاده ای داره با رفتارتون به طرف بفهمونید که دوستش دارید مثلا وقتی اونو میبینید به چهرش خیره بشید و بعد لبخند بزنید دستپاچه بشید و یک دفعه خودتونو جمع و جور کنید حواستون باشه طرز رفتارتون با اون باید با بقیه فرق داشته باشه

 


چه دخترایی سریع پا میدن :

1- اونایی که تا پسرو میبینن حول میشن و پاشون میره تو چشمشون

2- اونایی که آدامس بزرگ تر از دهنشون میجون و دهنشونو مثل لات ها باز و بسته میکنن

3- یا اونایی که میخوان خودشونو بگیرن و غرور خرج کنن ولی نمیتونن و مدام شلنگ تخته میندازن

4- اونایی که زیاد تو سوپر مارکت های پایین شهر پیدا میشن

5- اونایی که تو خیابون فقط حواسشون به مردمه و اونا رو دید میزنن

6- اونایی که همیشه دستشون یه چیز خوردنیه و میخورن

7- اونایی که راه میرن زمین میخورن و اگه ماشین زیرشون نکنه شانس اوردن

و هزار تا مورد دیگه حالا شما اگه از این جور دخترا خوشتون میاد بیفتید دنبالشون راستی روغن مو یادتون نره عطر مشهدی هم به مقدار لازم ولی اگه شما فازتون از این بالا تره خوب دیگه یکمی اوضاع عوض میشه باید شرایط ریزو داشته باشی

1- تافت و کتیرا که حتما

2- تمیز کردن ابرو تا حدی که زیاد جلف نشه یادتون نره باریک نکنید

3- تیپ اسپرت یا یکی از موثر ترین تیپ ها کت مشکی با شلوار لی آبی یا مشکی یا هر رنگ دیگه شلوار شش جیب یا ارتشی رو خواهشا فراموش کنید

4- ریش و سبیل نذارید ولی اگه خواستید بذارید حواستون باشه بلند نباشه

5- دخترا از پسرایی که با دمپایی چرم میرن بیرون بدشون میاد حتما کفش اگه کت پوشیدی کفش مشکی مردونه فقط کثیف نباشه اگه تیپتون اسپرته کفش اسپرت ، دور دمپایی یک خط قرمز بکشید با دمپایی نفرت انگیز میشید هر چقدر هم که خوش تیپ باشید خراب میشه

6- آدامس اصلا

7- با ملایمت حرف بزنید و موقع حرف زدن زیاد دهنتونو باز نکنید

اینارو رعایت کنید مطمعنم خودتون حتی بیشتر از من بلدید البته غیر گروهی از پسرا که حسرت دوست دختر به دلشونه

 

 

هر کسی می خواد عضو جمع ما بشه داخل همین صفحه نظر بده من واستون صفحه مخصوص تا یک هفته بعد باز می کنم



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت16:17---15 آبان 1390
شما خسته نمیشی ؟ آخه به شما چه مردم چه مشکلی دارن بذار بمیرن به درد خودشون

اشتیاق
ساعت14:58---12 آبان 1390
با سلام خدمت شما
تشکر از وب جالبي که دارين
بنده هم موسيقي و شعر دارم
اگه يه سر بزنيد سرافرازم ميکنيد
يه مطلب زدم در اول وبلاگ که به درد شما ميخوره
هزينه اينترنتت رو تامين ميکنه
دوست داشتي تبادل لينک هم ميکنيم
قربانت-مرسي-تشکر


رز
ساعت13:59---9 آبان 1390
سلام من پسردوست پدرم رادوست داشتم بعدچندماه بعد به اثرارخودش باهاش دوست شدم اون بعد 2ماه ارتباطشو باهام قطع كردفكركنم چون داييش همچوفهميد@};حالاهم يكي ديگه از دايي هاش كه من همچيو بهش گفتم بهم گفت رفته بادختر همسايشون دوست شده بخدادارم ديونه ميشم چرا بامن اين كارا كرد ازتون ميخوام كمك كنيد چيكاركنم كه بدونم چرا با من اين كارا كرد -

بهشاد خوشگله 
ساعت13:26---9 آبان 1390
سلام چطوری پگی جوووووووووون ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------سلام خوبم مسخره پگی چیه؟؟؟؟؟؟؟

روزان
ساعت14:35---8 آبان 1390
من یه مشکلی دارم پسری را دوست دارم ومطمعانم اونم منا دوست داره ولی به خاطر مشکلی داخل زندانه بااین که میدونم به هم نمیرسیم نمیتونم ولش کنم ازتون میخوام کمک کنید که چی کار کنم عزیزم من که سر کلاس فقط مخ تو رو میزنم دیگه چی بگم ولی بازم راهنماییت میکنم روی صفحه ی اصلی از بچه ها هم خواهش میکنم کمک کنن و نظر بدین

روزان
ساعت14:35---8 آبان 1390
به نظرمن اقا اميداول يه كاري كن مطمعا بشي دوست داره بعد بهش بگودوسش دارين مرسی از نظرت عزیزم اینو می ذارم امید بخونه. یکمی بپیچون اینو که خودم هم بهش گفتم

الناز
ساعت14:34---8 آبان 1390
سلام پگاه جوننننننن قورفونت چرا مطلب جدید نمی ذاری؟

سخلام خوشگله به خدا سرم حسابی شلوغه اگه تونستم بیشتر براتون می نویسم این هفته امتحان داشتم


بهنامXXX
ساعت14:33---8 آبان 1390
سلاممممم پگاه جون شناختی؟ بهنامم تبریک میگم مطالبت عالیه ولی کاش خودتم یکمی عاشق میشدی
سلام بهنام شناختمازت خبری نیست.مررررسی رفیق از نظرت......عشق!!!


الناز
ساعت14:33---8 آبان 1390
سلام به نظر شما چطور میشه بدون اینکه به پسری گفت دوستت دارم بهش فهموند که دوستش دارم داخل وبلاگ جواب میدم بهت عزیزم

امید111
ساعت14:32---8 آبان 1390
سلام می مشکلمو میگم لطفا کمکم کنید من از یه دختری خوشم میاد ولی نمیتونم عشقمو بهش ابراز کنم چون با هم مثل دوستای معمولی هستیم و در حدی صمیمی نیستیم اون خواهر یکی از دوستامه و دو سال از من کوچیک تره من امید هستم 24 ساله از تهران لطفا کمکم کنید دارم دیوونه میشم موفق باشی امید جان بازم راهنماییت می کنم

نگین
ساعت14:31---8 آبان 1390
سلام پگاه جووووون خوشحالم که موضوع وبلاگت اینقدر باحاله من مشکلمو یه روز دیگه میگم امیدوارم کمکم کنید مررسی قورفونت گلم
مرررسی عزیزم باشه هر کمکی بتونم بهت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 8 آبان 1398برچسب:, :: 14:26 ::  نويسنده : پگاه همیشگی

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مشکلات عشقیمونو با هم حل کنیم و آدرس loveproblem.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 12334
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1